top of page
  • Mina

Един ден на "Най-Щастливото Място на Света" - Магическото Царство на Дисни

Да си призная честно никога не съм била особено голям Дисни фен. Разбира се, като малка от време на време обичах да гледам "Красавицата и Звяра", "Малката русалка" или "Пепеляшка", но ако изключим тях, не си падам особено по анимационни филми. А май и по телевизонни предавания, като цяло. Но планирайки нашето женско приключение в Маями, нямаше как да не се възползваме максимално от дестинацията, на която се бяхме спряли, и да не включим посещение на Disney World, пък било то и само за един ден.

За целта, и тъй като бяхме отворени към нови преживявания по време на пътуването, наехме автомобил с идеята да се насладим на забавен роуд трип, а защо не и да посетим някои нови места, пътувайки не Север. Това бе прекрасна идея, ако обаче липсата на сън от поседните два дни не се беше намесила. Не че се оплаквам. Определено се забавлявахме изключително много из нощните клубове на Маями, но когато дойде време да шофираме до Орландо, на никоя от нас не й бе до особени забавления. Седалките на колата бяха прекалено удобни, за да спираме където и да било. Което от своя страна ни дойде в плюс, защото честичко губехме GPS сигнал, а не си бяхме закупили пакет с мобилни данни. Та се получи особено забавно, когато си изпуснахме отбивката от магистралата. Бяхме прекалено заети да пеем (може би това бе единствения момент, в който наистина се наслаждавахме на пътуването), вместо да следим индикациите на навигацията. Е, нищо де, иначе най-вероятно нямаше да стигнем до летището да Орландо и да го видим как изглежда. Там обърнахме и по логика намерихме пътя наобратно, докато картата ни покаже някаква индикация и да се поемем обратно към хотела. Който се оказа, че не бе нашия. Името му бе същото, но бяхме на около 30 км от този, който всъщност бяхме запазили. Поне ни позволиха да се вържем към wi-fi им, за да въведем правилния адрес в навигацията. След като още няколко пъти загубихме сигнал и имах чувството, че шофирам в кръг, най-накрая го намерихме.

Закупихме билетите си за Магическото царство на Дисни от гишето на хотела, което за посетители за пръв път, като нас, бе доста удобно. Жената бе така мила да избере трите атракции, за които да ни запази предварително час, въз основа на времето за чакане на опашка. Доверихме й се напълно, тъй като ако трябваше сами да избираме, щяхме да играем "онче, бонче"...

На следващата сутрин след бърза закуска (гофретите във формата на Мики Маус освен супер симпатични, бяха и доста вкусни) направихме всичко възможно да хванем един от първите автобуси, за да използваме максимално единствения ден, с който разполагахме. Но, разбира се, леко закъсняхме и шофьорът трябваше да ни чака. Не че иначе би си направил труда да ни изчака, просто едно от момичетата застана на вратата на автобуса и му се молеше да покача "само още 5 секунди" 😂

Със сигурност очаквах Disney World да е пълен с хора, но определно не очаквах опашките на фериботния терминал да са толкова големи в 8:30 ч сутринта. За щастие, първата ни запазена атракция "Светът е малък" бе едва в 11 ч. Закупихме си задължителните ушички на Мини преди да влезем в Магическото Царство (25$ ми се сториха прекалено много, но като се пръв път реших, че са част от изживяването) и преминахме през огромните порти на Най-Щастливото Място на Света ❤️

Силно препоръчвам да си свалите приложението на Disney World. Със сигурност ни спести доста време лутане, тъй като предлага интерактивна карта на целия парк, а и показва времето за чакане на всяка атракция. Така знаехме къде си заслужава да отидем и къде не. За 4 ч следобед имахме запазена "Космическата планина" ("Space mountain"). Беше уникално преживяване, и въпреки че дори и със запазен час трябваше да чакаме повече от 30 минути (всяка атракция има по две, отделни опашки), определно си заслубаваше. За 8 ч вечерта жената ни бе запазила "Водната планина" ("Splash mountain"), която също бе страхотна атракция. От там обаче, излязох почти цялата мокра, така че може би е по-добре да се посети през деня, за да могат дрехите да изсъхнат по-бързо.

Със сигурност, връхната точка на деня бе спектакълът "Завинаги щастливи" ("Happily Ever After"), който започна в 9 ч вечерта. Дори и мен (въпреки че, както вече споменах, не съм фен на Дисни) ме развълнува ❤️

Отидете на централния площад около 15 минути по-рано, за да си намерите хубави места. Ние закъсняхме (за кой ли път?!) и се наложи да тичаме, за да не изтървем и минута повече.

Disney World, без капка съмнение, е невероятно преживяване. Скъпо - да определно, но все пак не е ежедневие. Ако трябва да бъда честна, според мен всеки, който е израстнал с филмите на Дисни (дори и да е гледал само няколко от тях) трябва да посети "Света на Дисни" поне веднъж в живота си. И не толкова заради самите филми, но за да може отново, поне за ден да се почувства отново дете - най-щастлите и безгрижни дни от живота ни.